Затвори

Калкани, покриви, меш

Калканите са често срещани рекламни съоръжения в големите градове, които обикновенно се разполагат на фасади и калканни стени на сгради. Този вид реклама започва още с появата на първите реклами, чрез рисуване върху стени на сгради на рекламни послания с боя. В днешно време се използва метална конструкция, монтирана върху стената на сградата, върху която конструкция се поставя рекламен постер с въжета /най-често винил или винилна мрежа/.Рекламите по калкани на сгради се локализират най-често на централно място в града, на ключово крсътовище, светофар или друго място с постоянен и интензивен трафик на коли и/или пешеходци.
 Форматите и размерите при този тип съоръжения варират и в много случаи достигат дори стотици квадратни метри. 
Те са изключително подходящи за големи компании, които искат да затвърдят и/или поддържат имиджа си на пазара.
 

Покривни реклами - този тип рекламни съоръжения се разполагат на покрива на дадена сграда, която също като калканите, е локализирана на изключително комуникативно място в града с добра и далечна видимост.

Много удачно рекламно решение са за имиджова реклама чрез поставяне на логото на Вашия бранд - като размерът гарантира забелязването му, което затвърждава и поддържа имиджа на марката на пазара в дългосрочен план.

 
Опаковането на сгради с винилна мрежа или наричана още "меш" е точно това, което и звучи: гигантски мегаборд с внушителни размери, с който може да привлечете вниманието на публиката. По същество представлява "опаковане"  на цялата сграда, обкиновенно от всички видим страни с рекламна винилна мрежа, върху която се отпечатва рекламното послание.
В големите градове може да забележите, че това е доста често ползван метод за реклама, защото се отличава от всички по-малки рекламоносители.
 
Обикновенно рекламните агенции се договарят със собствениците на сградата за ремонтиране на фасадата и в замяна ползват рекламната площ за периода, докато трае ремонта или друг по договорка между страните. Водени от идеята за хармонична и красива градска среда, тези инициативи се реализират с активната подкрепа на повечето общини.
 
Основното предимство е размерът на този тип реклама, както и динамиката на рекламното послание. В забързаното ежедневие потребителите могат да не забележат малките рекламоносители като ситилайтове или билбордове тип пиза, но няма как да подминат този тип реклами, което от своя страна допринася за положителния имидж и увеличаване популярността на марката, рекламираща върху голяма площ. 

Правилната сентенция тук би била "Разбира се, че размера има значение".