Затвори

За кризата и рекламата

<- назад

В икономическа обстановка на световна криза рекламата е един от най-потърпевшите браншове. Много компании се опитват да ограничат разходите си и често бързо прибягват към намаляване на рекламните бюджети. Резултатът от това обаче в последствие може да се окаже обратен - вместо стабилизиране финансите на фирмата - намаляване на търсенето, продажбите, клиентите. Потребителят, потенциалният клиент е непрекъснато заливан с информация за други /нови или вече утвърдени/ брандове. Днес не може да се разчита на "лоялност" към дадена марка. Така се оформя омагьосан кръг - нужно е намаляване на разходите за реклама, а с намаляване на рекламата - започва спад на продажбите, приходите и отново... Остава едно решение - оптимизиране на рекламната ефективност. Как?

Няма еднозначен отговор, няма и такъв, който винаги и гарантирано да дава резултат. Ние можем само да дадем препоръка - намерете рекламна агенция, на която напълно да се доверите - такава, с която да се разбирате с една дума, такава която Ви разяснява обективно възможностите, такава която не Ви позволява да сте посредствени, такава която е готова да спори с Вас. Добрите идеи почти никога не се раждат, когато седиш под дървото и те удари ябълка по главата - идеите се раждат с труд, с проби, с мислене, с проучване, с анализи, с обратна връзка, с опит и с дързост -  а всичко това е работата на рекламната агенция. Личната "меркантилна" цел на всяка рекламна агенция е клиентите, с които работи да не търсят друг, а за да си гарантираме това е нужно да направим рекламите на своите клиенти възможно най-ефективни. Клишето "Вашите цели са и наши" - важи в пълна сила.