Имиджова или продуктова реклама?
<- назад
Много наши клиенти са ни питали коя реклама е по-ефективна и на коя да заложат. С развитието на рекламата и маркетинга, понятията имиджова и продуктова реклама се сляха в една обща идея - изграждане на бранд.
Брандът е умствената кутия на Вашия продукт/ услуга. Той е това, което хората виждат и възприемат за Вас - той е една изключително важна опакова, защото неко си го признаем - първата оценка винаги идва от опаковката. Дали ще рекламирате един продукт, който е в период на промоция или ще заложите само на логото си - резултатът за потребителя е един и същ - градите името си. Това, което препоръчваме да вложите във всички Ваши реклами е те да носят едно и също послание - посланието на Вашия бранд! А запомнянето и впечатлението от Вашия бранд е най-големие успех, който рекламата може и цели да постигне.
Най-популярните
За кризата и рекламата
11 Април 2013
Ефект от реклама с билбордове
11 Април 2013
Имиджова или продуктова реклама?
11 Април 2013
Защо да изберете агенция МАРТ МЕДИЯ?
11 Април 2013
Кой е ефективния метод за рекламно присъствие?
11 Април 2013
Рекламата върху калкани и покриви на сгради
11 Април 2013
Предимствата на билборд рекламата
11 Април 2013
Кога да използваме билборд реклама?
14 Май 2016